@G
e bas u ns najvise ablenduju.
prodji futoskim putem postujuci brzinu
ili na raskrsnici gde se pravo i skretanje desno nalaze u istoj traci kao sto je na raskrsnici kod sajma
za neverovati je da vozaci u bg-u
mnogo tolerantniji od novosadskih... a i da im je vozni park siromasniji.
Ta dotična spodoba od direktora JP Putevi Srbije je investitor putarskim preduzećima. Ljudi sada vam je jasno ko nam daje naloge za rad i kako nas plaća. Nije u planurada za ovu godinu: zaštitna ograda, farbanje horizontalne signalizacije, rekonstrukcija putnog pravca, krpljenje udarnih rupa ..... A kada se desi nesreća krivi su putari. Nismo bezgrešni ali najveći krivac su JP Putevi Srbije i njihovo rukovodstvao na čelu sa dotičnim (gadno mi je i ime da mu izgovorim). Naplatu izvršenih radova neću ni spominjati (verujte nije plaćen rad u zimskoj službi iz decembra 2012.)
Secate li se emisije SAT od pre neku godinu kada je onaj Alvirovic vozio od Horgosa ka Beogradu i snimao problematicna mesta na autoputu cija se druga strana jos uvek nalazila u izgrdanji? Skrenuo je paznju na jako lose ili skoro nikakvo postojanje signalizacije koja vozace obavestava o radovima na putu, dvosmernom smeru i tako to. Tada je dosta ljudi izginulo na toj deonici zbog veoma lose signalizacije. U jednom trenutku tokom snimanja tog priloga naleteli su na Mrku u Lacosta majici, zaustavili su se i pitali ga zasto je deonica lose a na pojedinim mestima nikako obelezana. Mrka je odmah poceo svoju demagogiju kako ce vec sutra sve biti propisno obelezeno, izdace on jos danas nalog putarskim firmama da se to obelezi i postave znakovi, kako je to eto jako lepo sto je neko ukazao na propuste, . . . Tri dana posle toga isao sam tim putem za Segedin i istog dana se vratio za Novi Sad. Od te Mrkine signalizacije "sutra ce sve biti propisno obelezeno" nije bilo ni traga ni glasa. Nista nije bilo obelezeno, sve je i dalje bilo konfuzno a par dana posle toga zbog ne postojanja signalizacije mislim da je poginula neka zena iz Slovacke ili tako nesto sa dvoje male dece vracajuci se kuci iz Grcke.
Na zalost.. neko je nastradao.. ali se slazem sa surovo realnom izjavom.. DA SE VOZI PO PROPISU NISTA OD TOGA SE NE BI DESILO! PRESTANITE VISE DA KRIVITE SAMO NJEGA!
na tom delu puta se vozi malim brzinama, ti stubovi se vide sa vise kilometarske razdaljine!
Ponavljam zao mi je izgubljenih zivota.. putari su krivi za gomilu drugih propusta.. za ovo minimalno!
Oduzmite gas... pogledajte gde vozite.. budite kulturni u voznji .. ako zurite krenite na vreme pa necete kasniti.. umesto stuba je mogao biti recimo zbog kvara zaustavljen auto.. sta bi se njima desilo da se tako naleti na njih?!
Sve razumem.. i znam da cu dobiti vise negativnih komentara.. jer je ovo nekulturna zemlja.. Cuvajte se ljudi.. tako cete sacuvati i druge! Pozdrav svima
eto danas sam se bas nesto vozio 500km po Vojvodjansko srpskim putevima,i onako razmisljam a i osecam nema kvadratnog metra da nije krpljen,udubljen ispupcen,rupa ili udarac.Svih 500km na relaciji NS-BG-BP i natrag, sve jedno jel autoputem ili starim putem je dum tras bum.bum..svetli delovi su kroz Indjiju i do Indjije,sve ostalo nije odrzavano zadnjih 20 i vise godina i vise lici na kaldrmu nego na asfalt.Cela moja danasnja voznja je bila vise Off road nego asfaltna.A voznja po Novom Sadu je rodeo i slalom istovremeno.A na stranu sto sam nov auto ostetio od fantomske i nevidljive rupe u Petrovaradinu pre dve nedelje,koja se ne vidi dok je ne pogoodis,samo se dobro osetilo i evo me u servisu....
Neotesan, bahat, nadmen, opasan "čovek" ako se tako može nazvati. U svakom slučaju, sramota ljudskog roda ili što bi se reklo narodski IZROD. Da nismo banana država ovaj bi već dobrano napunio budžet. Ovako, stoko, plaćaj dembelane sa Police naočarima isprazne glave.
Koliko je vas pretpostavilo brzu voznju kao glavni uzrok i u jednom i u drugom slucaju? Koliko vas lupa gluposti,a u sustini ne postuje brzinu i ogranicenja?! Ako neko silazi sa auto puta sa 100-120km/h,sta onda reci?! I sam sam vise puta prebrzo sisao sa auto puta na taj izlaz za Ns i Zr,ali sam sam kriv! Sada jako pazim kada silazim sa auto puta bilo gde! Inace objektivno nisu nasi auto putevi uopste losi,provozajte se malo po EU,pa cete videti! Ubedljivo najbolje obelezavaju radove Slovenci,pa Hrvati,....a osim nas najgore Grci,Bugari,... Ni Nemci nisu savrseni! Vidim da "vecina zna"kakav auto put treba da bude,a pitanje sta su videli!Na USA highway-ima postoje betonske pregrade koje razdvajaju cak i isti smer,pa opet nista!Ogromna guzva,veoma jaka vozila,ogranicenja brzine od 89km/h do 112km/h,pa opet se lupaju ko imbecili! Ni betonske ograde ne pomazu ako vozaci ne postuju pravila! Ko se vozio oko Cikaga,Njujorka ili Toronta zna o cemu pricam!
licemeru, tim betonskim blokovima hoces da sprecis prolaz tenkova? na autoputu se postavljaju suspenzori a ne betonski blokovi!!! gde si ucio zanat? isto gde i tvoj sef glavni neimar srbistana, koji se slikao na svakih 100m gotovog autoputa. sada mozete u duetu da se slikate. a u pozadini da vam stoje oni iz tehnicke komisije koji su tom putu dali upotrebnu dozvolu. i opet ce biti kriv elektricar sto nije bilo osvetljenja. isto kao i u kontrastu. a ti i mrka i clanovi komisije ni da se postidite. ni toliko ljudskosti nemate.
uzgred da pitam, stvarno mislis da taj auto razvija 200km/h ?
Интересује ме који је генијалац пројектовао наплатну рампу 100 метара након скретања са аутопута, а после тога има још 2 километра паралелног пута. Кад се активирају наплатне рампе, ако се направи мало већа гужва, ред ће бити на аутопуту (цела идеја прављења паралелних путева је да се воѕачи који не скрећу ка Новом Саду не задржавају). Можда из даљине, из перспективе пројектанта, изгледа да у Новом Саду и Зрењанину (и осталим местима за које је предвиђен овај излаз) и нема шта да се види и да неће бити много заинтересованих за излаз на овом месту.
Nema mere koja bi iskazala vasu bahatost i drskost.
Zanima me zasto ce te obelezavati, ako se to tako dobro vidi kako tvrdite.
Toliko ste bahati u svojim izjavama,to moze samo neko ko sa nedostatkom elementarne kulture,ima dobra leđa,jer da se bojite za svoje radno mesto ovakav luksuz sebi ne bi dozvolili.
Kakav polusvet drma ovom Srbijom ima li tu kraja pitam se sve cesce.
u srbiji ne postoji put koji zadovoljava standarde autoputa... ovaj pametnjakovic koji smatra da treba usporiti na toj deonici ocigledno nije prosao tuda. vracao sam se par puta iz bg-a ( nocu ), tih 500m ili koliko vec, je najsablasniji put u poznatom svemiru, 100% sam siguran! nista se ne vidi! mislim da bih se i sada izgubio ( da ne kazem uplasio ) kad bih prosao kroz to sto "oni" nazivaju iskljucenje za ns sa autoputa. `Ladno imas nekoliko betonskih stubova-ubica koji vire metar iz asfalta na sred "autoputa"! ``bli nas estradno-ekspertsko-politicki menadzeri...
@gerilac - naveli ste jedan slučaj. Prethodni gospodin je naveo da mu svi ablenduju, pa me zato zanima u kojem to naselju svi ablenduju ako se vozi po propisu. U Novom Sadu mi se nikada nije desilo da mi neko ablenduje a uvek vozim po propisu. Otprilike kao kada bih rekao da ste svi lopovi i ubice, uključujući i vašu decu, jer je jedan novosađanin lopov ili ubica, odnosno nekoliko maloletnika pre neki dan uhapšeno zbog razbojništva.
Ukratko: Drobnjak je bahat i nevaspitan, a vozači bahati i neodgovorni.
Lice medalje je bahatost Drobnjaka i tu nema izgovora - takav rečnik mogu da upotrebim ja u kafani, a ne on u razgovorima sa medijima... Sramota.
Naličje medalje je bahatost vozača, a tu je taj Drobnjak u pravu: niko od njih nije vozio propisanom i primerenom brzinom. Tu nažalost, nikakva obeležavanja ne pomažu, jer uvek se nađe neko ko će vući đavola za rep.
Na primer: pri brzini od 100 km/h, vozilo prelazi oko 28 metara u sekundi. Stub je vidljiv na oko 50 metara. Ako vozač i krene da koči uz gubitak sekunde u reagovanju i uz gubitak kontrole pravca zbog kočenja, udarac je neminovan.
Da dodam: Ljudi olako zaboravljaju da je priroda ljudsko telo "dizajnirala" da izdrži posledice udarca samo do oko 40 km/h (što je zapravo za oko 20% više od brzine punog šprinta). Mi jednostavno nismo stvoreni da se krećemo brže od toga.
Elem, sve preko te brzine je zapravo glava u torbi i lutrija. I to uvek.
U Novom Sadu. Vozim 50 iz pravca partizanske kod dva nadvoznjaka (zna se i zasto bas tu narocito pazim) a u gepek mi se zalece Stilo kao da hoce da prodje kroz mene. Posle filmskog kocenja i zanosenja, pocinje ablendovanje kao da je na kokainu. Dajem levi zmigavac, znak da skrecem levo na predstojecem semaforu, on naglim trzajem, skoro se prevrnuo, prelazi u desnu traku i daje vatru...nailazi na radove, ponovo skripa guma...zatim mi ponovo ablenduje kad me prisitze na semaforu kod Merkura, iako mu vise ne stojim na putu...prolazi pored mene, mrda usnama bucmasti celavko...(valjda misli da je opasan cim se osisa na kratko...) ja mu lagano rukom pokazujem da stane preko puta da vidiom sta je problem...trze se, okrenu glavu napred, i vise me nije pogledao...
Slazem se sa svima koji predlazu smenu i utvrdjivanje odgovornosti za ovog nehumanog i bahatog direktora.
Dodajem da na putu prema granicnom prelazu Horgos takodje postoji nezavrsena naplatna rampa. Nju treba ili ukloniti ili svetlima obeleziti.
To da je on nekulturan i da ne ume da se izrazava je tačno. Tačno je i da ne radi svoj posao kako treba, jer njegov je posao da vodi računa o signalizaciji i ukazivanju na stubove koji se ne vide najbolje u mraku. Da je on odradio svoj posao kako treba, niko ga ne bi dirao već bi te nesreće pripisali brzoj vožnji. Svako treba da odradi svoj deo posla. I vlast, i vozači.
Izjava je netaktična i nehumana ali da jure , jure .Ako vozim 50 km/h u naselju svi mi ablenduju , sviraju i pokazuju srednji prst . Narod je nervozan zbog svega ali brza vožnja je opasna .U Nemačkoj snime vozilo (0-24) gde se vide tablice , brzina i dozvoljena brzina .Pošalju to na kućnu adresu da se plati 120€ u roku 7 dana .Nema sudije za prekršaje . Ako se ne plati , oduzimaju dozvolu . Ako bi se primenio ovaj način u Srbiji budžet bi bio prepun .
nije mi nesto simpatican ali ipak mislim da znak ogranicenja brzine je neprikosnoven tako da bahatost vozaca je presudna "sto da idem 40 kad nema nikoga a ja zurim onda tako zavrsi i svi ga zale bio dobar covek ili zena nazalost tako je
Ovog tipa rreba exspresno smeniti i poslati psihijatru na posmatranje .Misam psihijatar ali citajuci njegove izjave ocito je da je ,kako bi klinci rekli,PROLUPAO. U njegovon je interesu da bude negde zbrinut .
U Srbiji postoje AGENCIJA I KOMITET za bezbednost saobracaja.
Drzavnu AGENCIJU svi placamo, a Komitet je NVO i finansira se iz donacija.
Na celu Agencije je bivsi policajac (MUP-ov) covek Stojadin Jovanovic. A na celu komiteta je pravnik civilno lice, Damir Okanovic.
Stojadin Jovanovic je ucestvovao u pisanju novog zakona koji je zahvaljujuci njemu prozvan policijskim, a sve zbog one cuvene policijske klauzule koju je Stojadin Jovanovic uneo u zakon "neprilagodjena voznja uslovima puta" ili tako nesto, a sve u cilju da zastiti policiju i putare koji ne rade svoj posao. Kao sto je ovde slucaj.
Tako da ako putari zaborave brdo kamenja na putu posle neke popravke, i ti se zapucas u to, ti si kriv a ne oni, jer nisi prilagodio voznju uslovima puta.
Okanovic je jedini na strani vozaca, a nalazi se na celu jedne institucije - komiteta, koji je NVO, dok ce Stojadinova agencija koja radi ovo: http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/341780/Milion-za-kafanske-racune-i-mirisljave-jelkice .
Policija (Stojadin Jovanovic) su napisali zakon, policija ga sprovodi, i Agencija za bezbednost saobracaja (opet pod kontrolom policije) i njihovog coveka, (Stojadin Jovanovic) kontrolise sprovodjenje zakona.
Protiv toga se Okanovic buni. Okanovic je jedini covek koji je imao hrabrosti da oplete po policiji i zakonu o saobracaju, i koji sme da se sprda sa njihovim "pregornim radom". Zapitajmo se zasto AGENCIJA za bezbednost saobracaja CUTI?
gde je saobraćajna policija koja mora da patrolira i čim uoči opasnost naloži putarima da je otklone. tu su da u civilu presreću pešake, preteći se slikaju sa pištoljima ili kažnjavaju za sve četiri zimske gume. Bruka... da nam zamažu oči povremeno uhapse nekoga javno i glasno kao pre neki dan u merkatoru...
stoka i stočji narod.
to stoji tako već JAKO dugo, i svaki taj odgovorni nadležni koji IMA svoje ime i prezime, je to video što onda kada je trebalo što kasnije jer je siurno prošao tuda.
Njega objaviti koji je, i zajedno sa ovim njegovim direktorom u bajbokanu na 20 godina.
stvarno ne verujem gde živim. puštaju klince razbojnike kućama, 1mil$ kovačević, uroš pravedni, ilija dević, prevaranti i secikese falsifikuju izbornu volju građana u ns....
ima li leka za ovaj narod ili jednostavno treba baciti atomsku bombu?
Bezbroj puta sam bila u situaciji da uopste ne vidim te stubove vec se prilicno neprijatno iznenadim kada im se sasvim priblizim. Rado cu biti svedok na sudjenju protiv svih koji tvrde suprotno. Tragicno je da zbog takvih ljudi kao sto je izvesni Drobnjak i njegovih neodgovornih postupaka, ljudi gube zivote u ovoj zemlji.
nemam reci sto se tice stubova i lud i corav bi ih video ...prolazim tuda stalno ,ali poznajem taj deo puta,a ovi sa strane ne razumem sta ne znaju ili ne vide ....dize se galama oko kao nekih javnih licnosti koje traju sada i nikada vise i zna se da luduju putevima srbije ,pa i na televiziji je prikazano za posjedince ,da ljudi voze 40 km ne bi bilo problema ,zato ne brze od zivota ...sto se tice same voznje najgori smo po puevima ...a sto de tice samog asfalta tu imam prituzbi na samu vlast ,jer su rupa do rupe znaci da jkp put ne radi svoj posao,a kada vidimo ko tamo kroji poslove onda su rupe i opravdane ,ne pismen kadar ....sta reci uvek neko mora da pati zivotom pa da se reaguje ,kod nas ...kada osobe sa difa i neki hemicari zamene pravim ljudima osposobljen za kposao ,nece biti problema ,a do tada ostaje nam da kuckamo komentare i nadamo se da ih neko bar pogleda ,a da ne kazem procita ...
Prvo da se osvrnemo na autoput koji u tom delu ima 12 traka sveukupno ali je sam izlaz sa autoputa napravljen kao ulaz u poljski WC i to jednosmeran! Gospoda projektanti i političari PreRokovići, kao i izvođači koje obično neko vozi pošto nisam siguran u njihovu trezvenost, isprojektovali su i izgradili mučenici kako su znali i umeli, pa šta onda da očekujemo od signalizacije! Drugo, ako ne znate kako se to radi dovoljno je da su otišli do Bubanj Potoka i tamo videli kako se pravi naplatna rampa, glavni i pomoćni izlazi sa autoputa. Konačno mislim da je konačno došlo vreme da se centralizovana korupcija vlasti počisti metlom i da se na lokalnom nivou građani pobrinu sami za sebe!
Da u ovoj državi u vlasti i nadležnom ministarstvu postoji jedan iole pametan odgovoran i normalan čovek, odmah bi uradio sledeće:
1. Otpustio i zabranio rad u bilo kakvom javnom poslu ovom "direktoru".
2. Odmah porušio sporne stubove. Beton se izlije za jedan dan a ne dve godine da zvrji.
3. Ukinuo naplatu putarine ukoliko su radovi na putu i ograničenje na 40km.
Ali, Srbijo glasaj i dalje...
Zapravo slazem da su ti ljudi sami krivi, ali ne zbog toga sto nisu videli stubove, nego sto se nisu iselili iz ove cirkus drzave na vreme recimo pre 20 godina. Kajem sto nisam otisao kad sam mogao svakog dana to sebi ponavaljam!
Veoma cesto kada na autoputu izvode neke radove pa neko od iskljucenja zatvore oni preko znakova i tabli navuku najlone ili ih unakrsno izlepe crnim izolir trakama kako bi vozacima dali do znanja da to iskljucenje nije u funkciji dok traju radovi. Kada zavrse radove i pokupe alat, masine, sklone ljudstvo i preko novina i televizije objave da je iskljucenje od danas ponovo u funkciji veoma cesto ne sklone one najlone sa tabli i saobracajnih znakova. To tako zna da stoji i mesecima i da zbunjuje ljude. Zato ljudi dolaze kasnije u situaciju dali da veruju ili ne veruju signalizaciji. Mozda je signalizacija tu sa razlogom a mozda su zaboravili da je sklone kao i hiljadu puta pre toga na drugim lokacijama. Pravi su majstori za unosenje pometnje i dezorijentacije medju vozacima. Jedno vreme je skretanje za Zrenjanin bilo zatvoreno a kada su ga ponovo pustili u saobracaj nisu skinuli najlonsku kesu koju su trakama prelepili preko strelice koja oznacava pravac za Zrenjanin. Vetar, kisa i sneg su u medjuvremenu ucinili svoje pa je sada jedan kraj kese popustio i landara na vetru, ali i dalje pokrivajuci jedan deo strelice koji upucuje na skretanje.
U ovoj zemlji su i tragicni dogadjaji ispolitizovani. Ko je kriv a ko nije. Jednostavno je, svi su krivi i svi su odgovorni.
Jedan ljuski zivot je prekinut, a oni se dogovaraju i prepucavaju ko je kriv.
To nije sramota i beda ove drzave.
Zdrav sam, odgovoran i odlicno vidim. I opet sam jednu noc umalo stradao na tim stubovima. Treba neko da pogine da bi postavili jedan trepteci fenjer bruka.
A direktor Drobnjak > bas ga briga.
Tu je politicki postavljen, sa ciljem da "transparentno" odradi tendere i nabavke, u skladu sa direktivama sefova, da obezbedi sredstva za sponzorstvo, obezbedi stanove za odabrane ljude i slicno. To je dokazan partijski kadar, cija se vernost partijskim ciljevima ne moze meriti smrcu tamo neke "corave zene". Au gde smo.
Jer ponavljam - on SVOJ posao odlicno radi: partijski kadar cveta. Za bezbednost puteva gospodin Drobnjak niti je postavljen, niti se brine.
To veče sam išao za BG,bila je noć! Stubovi su loše obeleženi i slabije vidljivi,bez svetlosne signalizacije! Ali ukoliko se krećeš 40-50km/sat možeš bezbedno proći između njih,a pri većim brzinama se završi kako je prošlo! Veliki problem je komplet autoput i sve deonice gde se prelazi sa jedne trake u kontra smer,zbog radova na putu,često je loše obeleženo bez svetlosne signalizacije i dešava se da neko pokupi sve znakove i slupa auto zbog nečije nemarnosti! I iz tog razloga neko mora da odgovara!Da je sve bilo ipoštovano do ovoga nebi došlo!A kod nas treba uvek nešto da se desi da bi se reagovalo,a posle je kasno!!!!
Ako je ovo stvarno izjavio, to je dovoljan razlog za smenu. To apsolutno nije dobro obelezeno, mogu vajni strucnjaci da pricaju/pravdaju se koliko hoce, prolazim tuda, vozim skoro 20 godina i ne divljam.
A iskljucenje za NS, iz oba pravca (BG, SU) je isto jako lose obelezeno, i to nije stvar novca nego strucnosti.
Kakva bahata i seljoberska izjava jednog nesposobnjakovica koji ne zna da obavlja svoj posao. Kada je vec tako djonom krenuo da skida odgovornost sa sebe mogao je barem iz pijetat prema nastradalima da bira reci. Toliko je bahat da sada govori i o obelezavanju druge strane puta kao da on nama sada cini neku uslugu preko onoga sto je zakonski trebao da uradi. Sada on kao nama izlazi u susret i postavlja dodatnu signalizaciju. Dobro da jos nije rekao "evo vam na sada stoko jedna corava, jbl vas signalizacija" mada najverovatnije tako misli. Najgore u ovoj prici je to sto mi nismo narod poput recimo Grka, Bugara ili Francuza. Da je neko odgovoran ovako nesto izjavio u Francuskoj sada bi vec danima pola Pariza gorelo a narod bi zahtevao ostavku onog ko bi dao takvu izjavu. Bugari su zbog poskupljenja struje izasli na ulicu i izboksovali nove izbore. Za Grke vec znamo sta su u stanuu da urade kada im nesto ne odgovara.
Vidi se iz izrecenog da je generalni direktor pravi gospodin i veliki intelektualac te se moze naslutiti da izvrsioci na terenu spadaju u slicnu kategoriju pravih ljudi na pravom mestu.
treba pod hitno doneti zakon po kojem ce i JP PUTEVI SRBIJE biti krivi i za udarne rupe , i druge propuste na putevima , a putarine povecavaju , a ovog direktora Drobnjaka javno isprozivati za drskost i bahatost
Pre svega saucesce porodici i prijateljima nastradale devojke. Takodje, povredjenim mladim ljudima zelim brz oporavak. Sto se tice izjave direktora JP Putevi Srbije, mislim da je zaista skandalozna. Ovaj covek predstavlja drzavu i vlast, te mislim da i ta ista vlast mora adekvatno da reaguje i sankcionise ovakvo ponasanje. Licno sam mnogo puta prolazio ovom deonicom i zaista, bez preterivanja, jako je slabo obelezeno, pogotovo se slabo vidi nocu i predstavlja veliku opasnost. Mislim da bi trebalo da reaguje i tuzilastvo i vidi ko je zakazao, pa su se desile ovakve strasne stvari.
Izjava direktora je primerena zemlji u kojoj nazalost zivimo. Ipak je ovo Srbija i nije normalno ocekivati da za neciju smrt neko i odgovara. Minimum onog sto je trebalo da uradi jeste da podnese ostavku na mesto na kom se nalazi kao moralni cin. E sad za ovakvu izjavu treba da odgovara jer nemogu se zanakovi ogranicenja postavljati po auto putu kako se kome prohte. Porodica zrtve i povredjeni vozac treba da traze projektu dokumentaciju vezanu za signalizaciju na spornom mestu pa da vidimo ko je corav a ko bi trebalo u zatvor.Sramota.
I ćorav bi video da Drobnjak nije za taj posao, da je neodgovoran, bahat kada može tako nešto da izjavi, da vređa zdrav razum. Malo po malo, mic po mic i jednom mora pući.
Jeste.. surovo zvuci kada on to tako nadobudno kaze, ali zaista vozaci se cesto na autoputu ne krecu propisanom brzinom na odredjenim deonicama gde je usporavanje brzine neophodno. I tacno je, da se pri brzini od 50 km/h ne bi desili ovakvi ishodi koje smo imali protekle nedelje.
Ali su i oni trebali biti mnogo oprezniji i ta mesta bolje obezbediti svetlosnom signalizacijom, da ne kazem da su za 15 meseci naplatne rampe vec naveliko morale da rade...
Molim sve nadležne da koriste pravu reč i ne obmanjuju narod, ali ni sebe. Nije autoput, već autoput u izgradnji. Ovo je put, poluautoput ili nešto slično. Autoput će biti tek kada bude završen do kraja, a o decenijama unazad naplaćivanju tog poluautoputa da i ne govorim, kao što ne bih komentarisao niti jutrošnju izjavu direktora Puteva, koju je dao novinaru Kurira. Sramota!!!
Odgovornost za stradanje nedužnih učesnika u ovim događajima.
Svi koji ulaze vozilom u Novi Sad ili izlaze iz prvca Beograda ili Subotice sa autoputa, bilo da je podne ili jos gore noć, znaju šta su preživljavali ''zahvaljujući'' odgovornim za bezbednost saobraćaja.
Citav ovaj slucaj je jako dobar pokazatelj drzave u kojoj zivimo. Tuga.
1. Na poziciji sam, imam platu, politicki sam tu dospeo, odlicno...
2. Sklanjam SVE odgovornosti od sebe. SVE. Ako sam vest, procitacu zakone, propise i tako ciniti da, vodeci se zakonima, ni za sta necu biti odgovoran. Ako nisam vest, prosto cu cutati, nikakvu inicijativu necu pokazivati, necu puno ni raditi - samo da ne budem kriv za nesto.
3. Apsolutno me ne zanima kako mogu poboljsati situaciju sebi i drugima. Apsolutno!
Srbijo, bolje da te nema :(
Ako ljudi iz JP Putevi Srbije ne znaju da postave odgovarajucu signalizaciju neka pogledaju kako se to radi u drugim susednim drzavama. Na novom auto putu za Atinu postoji/postojalo je identicno mesto sa naplatnim rampama koje nisu bile pustene u rad. Na istom mestu pre naplatnih rampi bili su postavljeni veliki baloni i jos poneka signalizacija. Zakljucak se namece da kod nas svaki posao je uradjen do pola i niko ne odgovara za isti. U prevodu jako smo aljkava nacija kada je posao u pitanju, izuzimam mali broj populacije koja i dan danas odradi posao od pocetka do kraja.
deo puta sa slike...pa to nema nigde u svetu! neoznaceni betonski stubovi koji se jedva primecuju u mraku...cudi me da do sada nije bilo lancanih sudara!
E sad ograničite brzinu na autoputu na 80km/h. Ne, ček, još bolje na 60. Alo bre, pa i ako je neosvetljeno, nisu mogli da previde OGROMNE znakove za ograničenje brzine na 40. A taj deo i NIJE autoput već uključenje na autoput....
Prvi put kada sam prošao datim putem, promašio sam skretanje za Novi Sad, jer je bilo neosvetljeno, a nije se ni videla jasno tabla.Posle su malkice bolje obeležili tablu, a moj komentar je bio da dok neko ovde ne izgubi glavu, neće se ni prstom mrdnuti povodom nezavršene raskrnice koja je sramota za ulazak u Novi Sad... E Demokrate moje...glasali smo za vas , bar ja NIKADA više..
зашто УВЕК мора неко прво да погине да би се проблем решио? мислим да је место искључења за нс намерно овако остављено, немам друго објашњење јер здрав разум неможе оставити излаз и зидиће а да их бар не осветли ако ништа друго...сад кад препуцавање почне, видеће се ко и због чега...
"Kako li se sada oseca onaj sto je rekao "ma daj, izbaci to"?"
Oseca se kao i do sada sto se osecao. Njega ovo ni malo ne tangira i boli ga uvo. Ovi nastradali ljudi su za njega samo jedna obicna statistika i nista vise od toga, jedan obican broj na grafikonu koji ce kasnije samo iskoristiti u svrhu nekog predavanja ili naucnog teksta. Taj da nesto oseca taj to ne bi ni izbacivao iz zakona.
Ovakva ista budalastina se nalazi i na iskljucenju za Kovilj. Tek tamo je zeznuto jer je jedan dobar deo saobracajnice dvosmeran, trake nisu fizicki odvojene a posto je jako lose sve obelezeno i osvetljeno desava se da se vozilo na autoput ukljucuje u kontra smeru. Sva sreca pa to ljudi skontaju na vreme pa se vracaju u rikverc nazad. Verovali vi ili ne, ali par puta sam na tom servisnom putu video kako pojedinci voze u kontra smeru ka Rodicu dolazeci iz pravca Zrenjaniske petlje. Kada dodju naspram Rodica onda se sa tog puta samo spuste na parking i odu u kupovinu. Posle kupovine istim putem se vracaju nazad, ali sada u pravom smeru. Te dve trake koje sluze iskljucivo za jedan smer neki koriste kao dvosmeran put. Samo u Srbiji moze da se vidi kako neko vozi bicikli po zaustavnoj traci ili po njoj gura kolica sa lubenicama, autobusi primaju ili ostavljaju putnike ispod nadvoznjaka.
"Posle prvog udesa trebalo je reagovati pa niko nebi stradao.Uvek je potrebno da neko pogine da bi se masne guzice pomerile i reagovale."
NA zalost, ovde se to tako radi. Mi smo svi test-lutke, ako neko pogine onda ne valja.Racionalno razmisljanje je privilegija.Ne znam sta mi cekamo, ili se selimo ili menjamo rezim i odgovorne.Treca opcija je da umremo u muci.
Koliko se secam, u originalnom predlogu novog zakona su stajali neki clanovi vezani za odrzavanje puta i tu vrstu odgovornosti (sto je mene posebno radovalo), ali je tik pred usvajanje izbaceno, a ostalo je samo da je vozac duzan da prilagodi brzinu uslovima puta. Kako li se sada oseca onaj sto je rekao "ma daj, izbaci to"?
Znaci neko je poceo da razmislja. Ima ona glupa: "bolje ikad nego nikad" (izgleda da je za "umotvorine" dovoljno da se rimuju). Neka to kaze onima kojima vise ni ikad ni nikad ne pravi razliku...
Koliko života treba da se ugrozi i izgubi dok se neko ne probudi iz dremeža i krene u akciju da zameni "ukradene kablove" i obezbedi medjunarodni put pored Novog Sada? Da li smo toliko licemerni da se krijemo iza bezubih propisa i zakona? Zakon ne znači ništa porodicama i društvu koji su izgubilii svoje voljene ili dobili invalide za cep život na negu i brigu! Da li neko od odgovornih može sebe da poglrda u omgledalo i da se suoči sa sopstvenom savešću? Ako niste sposobni da reagujete na vreme i preventivno - potražite drugi posao! U ovakvim službama nam trebaju ljudi koji znaju da se izbore da bezbednost u društvu bude na nivou "Nulte tolerancije za smrtnost u saobraćaju". To nije cilj, to je naša obaveza!!!!!
Uvek se ceka da neko pogine pa da se nesto preduzme. Ja sam se pre mesec dana vracao iz Beograda nocu i bas na tom mestu smo se zagubili, pomislili da smo negde pogresno skrenuli a mrak, totalni mrak, nikakvih svetlecih signalizacija nije bilo. Postoje znakovi gde upozoravaju da treba da se uspori, to stoji, i da je naplatna rampa u blizini ali da skoro nista ne vidis....e za to vec neko mora da odgovara.
Nekad sam mogla zmurecki da vozim autoputem BG-NS (bez obzira na sve katastrofalne stvari)...a sada se prosto zbunim kada treba sa se iskljucim sa autoputa u NS, nikad ne znam kuda treba da vozim!!! Grozno resenje!
fala bogu da se to obelezilo i mi smo prolazili tog dana pre pola sata kad je devojka poginula ali je zaista bilo neuocljivo neobelezeno i ko retko tamo prolazi nezna za to lako moze da strada to u momentu vidis isprd tebe jel se nevidi oznaka sada vidim da se obelezilo i hvala vam da ljudi neginu to treba svugde da se srede i linije po cestama da se povulu i toga ima da se nevidi ni ivicnjak ni sredina kad je kino vreme,a najgote su ceste od novog sada prema odjacima mislite bolje na vozace da im je bezbedna i vidljiva cesta zahvaljujem ako se o tome vodi racuna.
Ta uključenja / isključenja su potpuni promašaj. Noću kada dolazim iz Beograda moram bukvalno da zaustavim auto da se ne bih zabo u neki od tih stubova. Mogu da mislim kako je nekome ko ne poznaje teren.
Kada su jeftini političari, kultura, zdravstvo i školstvo, jeftini su i zdravlje i životi građana.
Mi postajemo sve manje građani, a sve više zgađeni nesposobnim spodobama koji su se bukvalno samoizabrali i haraju, otimaju, ruše, rade šta im je volja.
Posle prvog udesa trebalo je reagovati pa niko nebi stradao.Uvek je potrebno da neko pogine da bi se masne guzice pomerile i reagovale. Sto se tice ovih iz Komiteta za bezbednost saobraćaja stvarno su smesni sa svojim izjavama kao i svi ostali. ljudi ginu a oni su znali sta treba da se uradi ili je trebalo. gde su krivci i kraj ovom javasluku. Auto put je po rangu najbezbedniji put a kod nas na sred auto puta betonski stub.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Drobnjak najavio krivičnu prijavu protiv Okanovića
Novi Sad
•27.02.2013.
•16:50 > 11:18
Komentari 85
-
e bas u ns najvise ablenduju.
prodji futoskim putem postujuci brzinu
ili na raskrsnici gde se pravo i skretanje desno nalaze u istoj traci kao sto je na raskrsnici kod sajma
za neverovati je da vozaci u bg-u
mnogo tolerantniji od novosadskih... a i da im je vozni park siromasniji.
Foni
@ Anonimus
Tako je. Kada sam pre mesec dana bio u Somboru sa gradskog trga sam mogao videti spomenik neznanom junaku na Avali.
Stubovi se vide i sa vise kilometara udaljenosti? Kada ostavaljas ovakve komentare onda se brate i potpisi kao Drobnjak a ne kao Anonimus.
na tom delu puta se vozi malim brzinama, ti stubovi se vide sa vise kilometarske razdaljine!
Ponavljam zao mi je izgubljenih zivota.. putari su krivi za gomilu drugih propusta.. za ovo minimalno!
Oduzmite gas... pogledajte gde vozite.. budite kulturni u voznji .. ako zurite krenite na vreme pa necete kasniti.. umesto stuba je mogao biti recimo zbog kvara zaustavljen auto.. sta bi se njima desilo da se tako naleti na njih?!
Sve razumem.. i znam da cu dobiti vise negativnih komentara.. jer je ovo nekulturna zemlja.. Cuvajte se ljudi.. tako cete sacuvati i druge! Pozdrav svima
Nezavisni Vojvodjanin
"Čovek"
Na ledjima zakopcan
uzgred da pitam, stvarno mislis da taj auto razvija 200km/h ?
Џедај
berolina
oko za oko, zub za zub!
Bla Bla
Zanima me zasto ce te obelezavati, ako se to tako dobro vidi kako tvrdite.
Toliko ste bahati u svojim izjavama,to moze samo neko ko sa nedostatkom elementarne kulture,ima dobra leđa,jer da se bojite za svoje radno mesto ovakav luksuz sebi ne bi dozvolili.
Kakav polusvet drma ovom Srbijom ima li tu kraja pitam se sve cesce.
vzv
G
Podbarac
Lice medalje je bahatost Drobnjaka i tu nema izgovora - takav rečnik mogu da upotrebim ja u kafani, a ne on u razgovorima sa medijima... Sramota.
Naličje medalje je bahatost vozača, a tu je taj Drobnjak u pravu: niko od njih nije vozio propisanom i primerenom brzinom. Tu nažalost, nikakva obeležavanja ne pomažu, jer uvek se nađe neko ko će vući đavola za rep.
Na primer: pri brzini od 100 km/h, vozilo prelazi oko 28 metara u sekundi. Stub je vidljiv na oko 50 metara. Ako vozač i krene da koči uz gubitak sekunde u reagovanju i uz gubitak kontrole pravca zbog kočenja, udarac je neminovan.
Da dodam: Ljudi olako zaboravljaju da je priroda ljudsko telo "dizajnirala" da izdrži posledice udarca samo do oko 40 km/h (što je zapravo za oko 20% više od brzine punog šprinta). Mi jednostavno nismo stvoreni da se krećemo brže od toga.
Elem, sve preko te brzine je zapravo glava u torbi i lutrija. I to uvek.
Srafciger
gerilac
Branko-Subotica
Dodajem da na putu prema granicnom prelazu Horgos takodje postoji nezavrsena naplatna rampa. Nju treba ili ukloniti ili svetlima obeleziti.
G
Kristina
Mladen
novosadjan
grbavi
Zemljak
Drzavnu AGENCIJU svi placamo, a Komitet je NVO i finansira se iz donacija.
Na celu Agencije je bivsi policajac (MUP-ov) covek Stojadin Jovanovic. A na celu komiteta je pravnik civilno lice, Damir Okanovic.
Stojadin Jovanovic je ucestvovao u pisanju novog zakona koji je zahvaljujuci njemu prozvan policijskim, a sve zbog one cuvene policijske klauzule koju je Stojadin Jovanovic uneo u zakon "neprilagodjena voznja uslovima puta" ili tako nesto, a sve u cilju da zastiti policiju i putare koji ne rade svoj posao. Kao sto je ovde slucaj.
Tako da ako putari zaborave brdo kamenja na putu posle neke popravke, i ti se zapucas u to, ti si kriv a ne oni, jer nisi prilagodio voznju uslovima puta.
Okanovic je jedini na strani vozaca, a nalazi se na celu jedne institucije - komiteta, koji je NVO, dok ce Stojadinova agencija koja radi ovo: http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/341780/Milion-za-kafanske-racune-i-mirisljave-jelkice .
Policija (Stojadin Jovanovic) su napisali zakon, policija ga sprovodi, i Agencija za bezbednost saobracaja (opet pod kontrolom policije) i njihovog coveka, (Stojadin Jovanovic) kontrolise sprovodjenje zakona.
Protiv toga se Okanovic buni. Okanovic je jedini covek koji je imao hrabrosti da oplete po policiji i zakonu o saobracaju, i koji sme da se sprda sa njihovim "pregornim radom". Zapitajmo se zasto AGENCIJA za bezbednost saobracaja CUTI?
djeco ivica se zovem
Uh, nemojte reci dva puta.
dr Kimi
tika-taka
TT
to stoji tako već JAKO dugo, i svaki taj odgovorni nadležni koji IMA svoje ime i prezime, je to video što onda kada je trebalo što kasnije jer je siurno prošao tuda.
Njega objaviti koji je, i zajedno sa ovim njegovim direktorom u bajbokanu na 20 godina.
stvarno ne verujem gde živim. puštaju klince razbojnike kućama, 1mil$ kovačević, uroš pravedni, ilija dević, prevaranti i secikese falsifikuju izbornu volju građana u ns....
ima li leka za ovaj narod ili jednostavno treba baciti atomsku bombu?
P22
stub
bob
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
zlaja
1. Otpustio i zabranio rad u bilo kakvom javnom poslu ovom "direktoru".
2. Odmah porušio sporne stubove. Beton se izlije za jedan dan a ne dve godine da zvrji.
3. Ukinuo naplatu putarine ukoliko su radovi na putu i ograničenje na 40km.
Ali, Srbijo glasaj i dalje...
Safet
lela
Jedan ljuski zivot je prekinut, a oni se dogovaraju i prepucavaju ko je kriv.
To nije sramota i beda ove drzave.
Miroslav
A direktor Drobnjak > bas ga briga.
Tu je politicki postavljen, sa ciljem da "transparentno" odradi tendere i nabavke, u skladu sa direktivama sefova, da obezbedi sredstva za sponzorstvo, obezbedi stanove za odabrane ljude i slicno. To je dokazan partijski kadar, cija se vernost partijskim ciljevima ne moze meriti smrcu tamo neke "corave zene". Au gde smo.
Jer ponavljam - on SVOJ posao odlicno radi: partijski kadar cveta. Za bezbednost puteva gospodin Drobnjak niti je postavljen, niti se brine.
taxista 1020 NS
Dragan
A iskljucenje za NS, iz oba pravca (BG, SU) je isto jako lose obelezeno, i to nije stvar novca nego strucnosti.
Srafciger
Cak i u direktorskim automobilima ne bi bilo svejedno, a kamo li u onima kakve vozi prosecan covek u ovoj zemlji.
tamara
Sok
Distinguished Gentleman
Sonja
micky
Nenad
PericA
MitarNS
lo
Ali su i oni trebali biti mnogo oprezniji i ta mesta bolje obezbediti svetlosnom signalizacijom, da ne kazem da su za 15 meseci naplatne rampe vec naveliko morale da rade...
Maja
Svi koji ulaze vozilom u Novi Sad ili izlaze iz prvca Beograda ili Subotice sa autoputa, bilo da je podne ili jos gore noć, znaju šta su preživljavali ''zahvaljujući'' odgovornim za bezbednost saobraćaja.
Scotch Bonnet
TT
Bosko
borislav
1. Na poziciji sam, imam platu, politicki sam tu dospeo, odlicno...
2. Sklanjam SVE odgovornosti od sebe. SVE. Ako sam vest, procitacu zakone, propise i tako ciniti da, vodeci se zakonima, ni za sta necu biti odgovoran. Ako nisam vest, prosto cu cutati, nikakvu inicijativu necu pokazivati, necu puno ni raditi - samo da ne budem kriv za nesto.
3. Apsolutno me ne zanima kako mogu poboljsati situaciju sebi i drugima. Apsolutno!
Srbijo, bolje da te nema :(
srdjan
Jana
sweetheart
@ VladimirR
Oseca se kao i do sada sto se osecao. Njega ovo ni malo ne tangira i boli ga uvo. Ovi nastradali ljudi su za njega samo jedna obicna statistika i nista vise od toga, jedan obican broj na grafikonu koji ce kasnije samo iskoristiti u svrhu nekog predavanja ili naucnog teksta. Taj da nesto oseca taj to ne bi ni izbacivao iz zakona.
Ovakva ista budalastina se nalazi i na iskljucenju za Kovilj. Tek tamo je zeznuto jer je jedan dobar deo saobracajnice dvosmeran, trake nisu fizicki odvojene a posto je jako lose sve obelezeno i osvetljeno desava se da se vozilo na autoput ukljucuje u kontra smeru. Sva sreca pa to ljudi skontaju na vreme pa se vracaju u rikverc nazad. Verovali vi ili ne, ali par puta sam na tom servisnom putu video kako pojedinci voze u kontra smeru ka Rodicu dolazeci iz pravca Zrenjaniske petlje. Kada dodju naspram Rodica onda se sa tog puta samo spuste na parking i odu u kupovinu. Posle kupovine istim putem se vracaju nazad, ali sada u pravom smeru. Te dve trake koje sluze iskljucivo za jedan smer neki koriste kao dvosmeran put. Samo u Srbiji moze da se vidi kako neko vozi bicikli po zaustavnoj traci ili po njoj gura kolica sa lubenicama, autobusi primaju ili ostavljaju putnike ispod nadvoznjaka.
NA zalost, ovde se to tako radi. Mi smo svi test-lutke, ako neko pogine onda ne valja.Racionalno razmisljanje je privilegija.Ne znam sta mi cekamo, ili se selimo ili menjamo rezim i odgovorne.Treca opcija je da umremo u muci.
VladimirR
Znaci neko je poceo da razmislja. Ima ona glupa: "bolje ikad nego nikad" (izgleda da je za "umotvorine" dovoljno da se rimuju). Neka to kaze onima kojima vise ni ikad ni nikad ne pravi razliku...
Milentije
lampion
Bojan
Milica
Goran
POSTAVITE SIGNALIZACIJU IDIOTI jedni neodgovorni pa onda krojite zakone!!!
Sta ste uradili od petka do danas na deonici gde su ljudi poslednjih 7 dana doziveli nesrece? Nista!
ruzica
Anonimus
Dr Petrović
Mi postajemo sve manje građani, a sve više zgađeni nesposobnim spodobama koji su se bukvalno samoizabrali i haraju, otimaju, ruše, rade šta im je volja.
Zar nam još nije dosta ?
PericA
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H